Пошуковий запит: (<.>A=Старовойт Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
|
1. |
Старовойт Т. П. Гендерні чинники мотивації навчально-професійної діяльності студентів [Електронний ресурс] / Т. П. Старовойт // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. - 2015. - Вип. 50. - С. 232-238. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2015_50_27
|
2. |
Старовойт Т. П. Особливості мотивації до вивчення іноземної мови у студентів "немовних" спеціальностей [Електронний ресурс] / Т. П. Старовойт, Т. О. Григоренко // Молодий вчений. - 2016. - № 1(2). - С. 150-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_1(2)__36
|
3. |
Завгородня Н. І. Ґендерні стереотипи у сприйнятті психолога студентками-психологами та педагогічні заходи їх подолання [Електронний ресурс] / Н. І. Завгородня, Т. П. Старовойт // Молодий вчений. - 2016. - № 12. - С. 247-251. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_12_61
|
4. |
Старовойт Т. П. Мотиваційні чинники, які сприяють успішності у вивченні англійської мови студентами "немовних" спеціальностей [Електронний ресурс] / Т. П. Старовойт, Т. О. Григоренко // Молодий вчений. - 2017. - № 8. - С. 175-179. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_8_42
|
5. |
Старовойт Т. П. Психологічні чинники, які перешкоджають досягненню успішності у вивченні англійської мови студентами нелінгвістичних спеціальностей [Електронний ресурс] / Т. П. Старовойт, Т. О. Григоренко // Молодий вчений. - 2018. - № 6(2). - С. 311-317. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_6(2)__21
|
6. |
Калайтан Н. Л. Особливості емоційної сфери студентів технічного ЗВО з різним рівнем психологічної зрілості [Електронний ресурс] / Н. Л. Калайтан, А. О. Макаренко, Т. П. Старовойт // Гуманітарний часопис. - 2018. - № 2. - С. 113-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gumc_2018_2_14
|
7. |
Макаренко А. О. Самоушкодження підлітків: дослідження дитячо-батьківських відносин [Електронний ресурс] / А. О. Макаренко, Н. Л. Калайтан, Т. П. Старовойт // Молодий вчений. - 2019. - № 9(1). - С. 42-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2019_9(1)__11
|
8. |
Старовойт Т. П. Гендерні особливості мотиваційно-ціннісної сфери студентів технічного ВНЗ з різною самооцінкою навчання [Електронний ресурс] / Т. П. Старовойт // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Психологія. - 2013. - № 1046, Вип. 51. - С. 118-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhIPC_2013_1046_51_27
|
9. |
Старовойт Т. П. Імпліцитні теорії інтелекту та особистості студентів ВТНЗ [Електронний ресурс] / Т. П. Старовойт // Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В. О. Сухомлинського. Серія : Психологічні науки. - 2012. - Т. 2, Вип. 9. - С. 217-221. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdups_2012_2_9_44
|
10. |
Калайтан Н. Л. Структурна організація емоційного інтелекту та креативності в здобувачів вищої освіти гуманітарних та технічних спеціальностей [Електронний ресурс] / Н. Л. Калайтан, А. О. Макаренко, Т. П. Старовойт // Молодий вчений. - 2020. - № 12(2). - С. 272-276. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2020_12(2)__37
|